.
Rodzinna gra planszowa LOGO quiz Trefl
Quizowa gra rodzinna lub towarzyska.
Rodzinna gra planszowa LOGO miała premierę w Wielkiej Brytanii w 2008 roku.
Do tej pory na świecie sprzedało się 700 000 egzemplarzy tej quizowej gry, z pytaniami odnoszącymi się do znanych marek i logotypów. Gra posiada wariant indywidualny oraz drużynowy. Dzięki prawidłowym odpowiedziom na pytania gracze przesuwają na planszy swoje pionki w kierunku mety.
W grze LOGO jest około 400 kart z pytaniami o zróżnicowanym poziomie trudności, które odnoszą się do popularnych marek, logotypów, opakowań i haseł reklamowych.
Gra jest popularna na wielu innych rynkach. Kraje, w których została wydana to: Wielka Brytania, Francja, Włochy, USA, Kanada, Meksyk, Australia, Dania, Grecja, Hiszpania, Nowa Zelandia. Zawartość: około 400 kart z 1600 pytaniami Cechy gry: liczba graczy: 2-6 wiek gracza: 12+ czas gry: 60 minut